Дигитален-ваксинационен-паспорт-–-бъдещето-в-туризма

Вече все повече страни промотират и стимулират ваксинацията срещу Covid-19. Някои от тях дори предлагат финансови обезпечения за ваксинираните, като допълнителен стимул. Туристическата индустрия също бързо влиза в крак с новата тенденция, като представя нови по-привлекателни идеи и предложения за туристите.

Британската авиокомпания British Airways се подготвя за оптимистично очаквания бум на пътувания през май, когато всички се надяват пандемичните условия да се облекчат и пътниците на BA да се върнат в любимите си дестинации по света. Една от последните идеи на компанията е да въведе дигитални ваксинационни паспорти за пътниците, съобщава Standard UK.

В мобилното приложение на BA, клиентите ще трябва да въведат детайлите по ваксинирането си, ако вече са приели и двете дози от ваксината. Идеята на компанията е да стимулира пътуването сред хората, които вече са защитени и има по-малък риск за преносимост на вируса към входящата дестинация. Това и редица други действия, сред които предлагането на безплатни напитки и леки закуски по време на кратки полети, са предприети с намерението да се възстанови по-бързо дейността на самолетната индустрия.

Други авиокомпании като Qatar Airways, Air Serbia и Rwandair, също подкрепят идеята и планират да последват действията на BA. Освен това, изпълнителният директор на BA призовава правителството да изготви и представи нов план за вкарването на туристическата индустрия в действие.